Facebook

Mały BOOKHAUL na dobry początek maja

To nie tak, że nic innego nie robię tylko rozglądam się za książkami, które mogłabym kupić... One po prostu same wpadają mi w ręce, i to często w zupełnie okazyjnych cenach. A to promocja, a to bardzo, bardzo chciałabym coś przeczytać, a może ktoś polecił mi coś ciekawego... I tak oto powoli zakopuje się w stosie książek do przeczytania i sama nie wiem, za co zabrać się najpierw ;) 


"Tryjon" Melissa Darwood

Tryjon jest już przeczytany i nawet zrecenzowany- kilku słów na temat tej książki spodziewajcie się najszybciej ;) Zaskoczyło mnie, jak bardzo spodobała mi się ta książka i jak miło mi się ją czytało. Podoba mi się zwięzły styl autorki, która nie rozwodzi się nad opisami przyrody przez 200 stron- akcja jest wartka, nie ma dłużyzn, a i sam pomysł na świat przedstawiony i temat powieści są bardzo ciekawe.


"Szamanka od umarlaków" Martyna Raduchowska

Ta książka wciąż mrugała do mnie z czeluści internetu, aż w końcu, jak zobaczyłam ją w całkiem okazyjnej cenie poddałam się. Wygląda bardzo tajemniczo i słyszałam o niej dużo dobrych rzeczy. Mam nadzieję, że mi się spodoba.


"Ósmy cud świata" Magdalena Witkiewicz

Czytałam ostatnio inną książkę Magdaleny Witkiewicz (recenzja już wkrótce) i jak zobaczyłam to maleństwo w Biedronce, to szybko wrzuciłam ją do koszyka :) Zakupy w Biedronce są niebezpieczne, o czym wie chyba każdy nałogowy czytelnik. 


"Scarlet. Saga księżycowa. Tom 2" Marissa Meyer

 "Scarlet" to drugi tom Sagi Księżycowej. Pierwszy pt. "Cinder" bardzo mi się podobał i myślałam, że będę miała podobne odczucia i tym razem. Jednak "Scarlet" nie porwała mnie aż tak bardzo, chociaż zdaniem wielu osób, ten tom jest lepszy od pierwszego. Tu grono bohaterów, których perypetie śledzimy się powiększa i nie bardzo mi to odpowiadało. Więcej napiszę jednak w osobnej recenzji. Ale ogólnie mi się podobało, nie że pałam nienawiścią do tej książki ;)


"Twenty times a lady" Karyn Bosnak

Kojarzycie może taki bardzo głęboki i ambitny film "Ilu miałaś facetów?" (w oryginale "What's your number") z Anną Faris i z Chrisem Evansem? I połową obsady Avengers w tle? Serio, jeśli chcecie zobaczyć kilka znajomych z filmów Marvela twarzy, to koniecznie musicie sięgnąć po ten film :P Ja tak się zainspirowałam, że aż mam zamiar poczytać sobie nieco więcej o perypetiach głównej bohaterki po angielsku. Nie zdarza mi się to często, ale skoro polskiego wydania nie ma, a takie czytadło raczej nie będzie zbyt skomplikowane językowo, to czemu nie? Film jest raczej z gatunku durnych komedii romantycznych, ale tak bardzo go lubię, że oglądałam go już kilka razy. Mimo całego swojego śmieszkowania, mówi też co nieco o tym, jak kobiety postrzegane są przez społeczeństwo, jak zbudować związek, w którym możesz być sobą, a także, że nie zawsze idealny kandydat na faceta, jest w istocie słusznym wyborem. 


"Zjedz tę żabę!" Brian Tracy

To nie jest typowa książka, po które zwykle sięgam. Co więcej, zwykle uważam, że tego typu poradniki są po prostu pełne truizmów i nie są mi do życia potrzebne. Ale tym razem słyszałam o tej książce z kilku źródeł i w końcu postanowiłam dać jej szansę. Mam nadzieję, że nie będzie irytująca, ale na szczęście nie jest zbyt gruba :D

Także taki oto zbiór książek mi się uzbierał. I wcale nie zmierza do mnie kolejna paczka... Wcale! Nie wiem jak Wy tłumaczycie sobie rozrzutność w tej materii, ale ja zawsze sobie powtarzam, że przecież mogłabym palić papierosy i to w ogóle byłoby bez sensu. A tak, ubogacam się wewnętrznie :P 

To ja lecę czytać, a Wy powiedzcie, czy czytaliście coś z mojej listy i czy Wam się podobało ;)

Komentarze

Popularne posty